Silniki:
TYP: |
MOC: |
NAPIĘCIE: |
OBROTY: |
|
SGK 160S-4 |
11 kW |
500V; 660V;
1000V; 1140V |
1500 obr/min |
 |
SGK - wersja kołnierzowa |
2SGK 160S-4 |
13 kW |
500V; 660V;
1000V; 1140V |
1500 obr/min |
 |
SGK - wersja kołnierzowa |
SGP(P, L) 160L-4 |
15 kW |
380V; 500V; 660V;
1000V; 1140V |
1500 obr/min |
.gif) |
SGP - wersja kołnierzowa,
SGPL - wersja kołnierzowo-łapowa, SGPP - wersja łapowa |
SGP 200S-4 |
30 kW |
380V; 500V; 660V
1000V; 1140V ; |
1500 obr/min |
 |
SGP - wersja
kołnierzowa |
(2)SP4 280S - 4 |
55 kW |
500V; 1000V;
1140V; 500V/1000V |
1500 obr/min |
.gif) |
(2)SP4 - wersja kołnierzowa.
Napięcie zasilania przełączalne w skrzynce zaciskowej |
SP(4,5) 250M-4 |
55 kW |
500V; 1000V; 1140V; 500
/1000V |
1500 obr/min |
 |
SP4 - wersja kołnierzowa, SP5
- wersja kołnierzowo-łapowa. Napięcie zasilania przełączalne w skrzynce
zaciskowej |
SG(K, L) 280M-4A |
75 kW |
500V; 1000V; 1140V;
500V/1000V |
1500 obr/min |
.gif) |
SG - wersja łapowa, SGK - wersja
kołnierzowa, SGL - wersja kołnierzowo-łapowa. Napięcie zasilania
przełączalne w skrzynce zaciskowej |
SG(K, L) 280L-4A |
100 kW |
500V; 1000V; 1140V;
500V/1000V |
1500 obr/min |
.gif) |
SGK - wersja kołnierzowa, SGL - wersja
kołnierzowo-łapowa. Napięcie zasilania przełączalne w skrzynce zaciskowej |
SP3(5) 315M - 4 |
132 kW |
500V; 660V; 1000V; 1140V;
500/1000V |
1500 obr/min |
.gif) |
SP3 315M - 4 - wersja kołnierzowa, SP5
315M - 4 - wersja kołnierzowo-łapowa. Napięcie zasilania przełączalne w
skrzynce zaciskowej |
SGP(L) 315S-8/4 |
45/90 kW |
500V; 660V; 1000V; 1140V; |
750/1500 obr/min |
.gif) |
Silniki z hamulcem eletromagnetycznym
TYP: |
MOC: |
NAPIĘCIE: |
OBROTY: |
|
SGKH 200S-4 |
15 kW |
500V |
1500 obr/min |
 |
SGKH - wersja kołnierzowa.
Silnik wyposażony w hamulec o momencie hamującym 200Nm |
2SGKH 200S-4 |
15 kW |
500V; 660V; 1000V; 1140V
|
1500 obr/min |
 |
2SGKH - wersja kołnierzowa.
Silnik wyposażony w hamulec o momencie hamującym 200Nm |
SP3H 200S-4 |
30 kW |
660V; 1140V;
1000V; 500V |
1500 obr/min |
 |
SP3H - wersja kołnierzowa.
Silnik wyposażony w hamulec o momencie hamującym 300Nm |
TYP: |
MOC: |
NAPIĘCIE: |
OBROTY: |
|
(2)SG6 180M-4 (2)SG6 180L-4 |
30
kW
36 kW |
500V; 660V; 1000V; 1140V |
1500 obr/min |
 |
(2)SG6 - wersja
kołnierzowa |
SG4 225S-4 |
36 kW |
500V/1000V |
1500 obr/min |
 |
SG4 - wersja
kołnierzowa, Napięcie przełączalne wewnątrz silnika |
SG6 200S-4 SGN
200S - 4A SG6 200M - 4 SG6 200L - 4 SGN 200L - 4B |
45 kW 60 kW 75
kW 100 kW 120 kW |
500V; 660V;
1000V; 1140V 500V; 660V; 1000V; 1140V 500V; 660V; 1000V; 1140V
500V; 660; 1000V; 1140V 1000V; 1140V |
1500 obr/min |
 |
SGN - wersja
kołnierzowa. |
2SG6 200S-4
2SG6 200S-4A |
45kW
60 kW |
440V; 500V;
660V; 1000V; 1140V 500V; 660V; 1000V;1140V |
1500 obr/min |
 |
2SG6
- wersja kołnierzowa |
2SGKf 225L-4 3SGKf 225L-4 |
100
kW |
500V; 660V; 1000V; 1140V 550V |
1500 obr/min |
.gif) |
2(3) SGKf -
wersja kołnierzowa |
3SGP(k) 280-4
2SGP(k) 315-4 |
100 kW
132 kW |
500V; 660V;
1000V; 1140V |
1500 obr/min |
.gif) |
2(3) SGPk -
wersja kołnierzowa; 2(3) SGP - wersja kołnierzowo-łapowa |
(2)SG4 315M-4 |
132 kW |
500V/1000V |
1500 obr/min |
.gif) |
(2)SG4 - wersja
kołnierzowa. Napięcie zasilania przełączalne wewnątrz silnika |
SG8 420M-4 |
132 kW |
380 V; 500 V;
660 V; 1000 V; 1140V |
1500 obr/min |
.gif) |
SG8 - wersja
kołnierzowa |
SG8 515M-4 |
200 kW |
1000V |
1500 obr/min |
.gif) |
SG8 - wersja
kołnierzowa |
SGR 250L-4 SGR
250L-4A |
150 kW 170 kW |
1000 V |
1500 obr/min |
sgr.gif) |
SGR - wersja kołnierzowa |
SGR 250M-4 |
150 kW |
1000V |
1500 obr/min |
sgr.gif) |
SGR - wersja kołnierzowa |
2SGR 250L-4
2SGR 250L-4A |
150 kW 170 kW |
1000 V |
1500 obr/min |
 |
3SGR - wersja kołnierzowa |
SGP(L) 315S-4
SGP(L) 315M-4 SGP(L) 355L-4* |
160 kW 200 kW
250 kW |
500V; 660V;
1000V; 1140V
1000 V 1000 V; 1140 V |
1500 obr/min |
_h.gif) |
SGP - wersja kołnierzowa; SGPL -
wersja kołnierzowo-łapowa; *Tarcza od strony przeciwnapędowej
chłodzona wodą |
2SGR 315M-4*
3SGR 315M-4 |
200 kW |
1000 V; 1140V |
1500 obr/min |
 |
2(3)SGR - wersja
kołnierzowa. *Tarcza od strony napędowej chłodzona wodą. |
4SGR 315M-4 |
200 kW |
1000 V; 1140V |
1500 obr/min |
 |
4SGR - wersja kołnierzowa. |
SG7 355L-4 |
250 kW |
1000 V; 1140 V |
1500 obr/min |
 |
SG7 - wersja kołnierzowa |
2SG7 355L-4 |
250 kW |
1000 V; 1140 V |
1500 obr/min |
 |
2SG7 - wersja kołnierzowa |
3SG7 355L-4 |
250 kW |
1000 V; 1140 V |
1500 obr/min |
 |
3SG7 - wersja kołnierzowa |
SG7 400S-4 |
300 kW |
1000 V; 1140 V |
1500 obr/min |
 |
SG7 - wersja kołnierzowa. Wał
chłodzony wodą. |
2SG7 400S-4 |
300 kW |
1000 V; 1140 V |
1500 obr/min |
 |
2SG7 - wersja
kołnierzowa |
SG3 450S-4 |
400 kW |
1000 V; 1140V |
1500 obr/min |
 |
SG3 - wersja kołnierzowa.
Silnik przeznaczony do współpracy ze sprzęgłem hydrodynamicznym |
SG7 450M-4 |
400 kW |
6000V |
1500 obr/min |
 |
SG7 - wersja kołnierzowa. Wał chłodzony wodą.
Uzwojenie wykonane w technologii VPI. |